Fri frakt over 400kr! - 15% rabatt på alle bestillinger over 100kr. Bruk kode JELLY

Vilkår og betingelser

Når du handler på Smileykids.no så godtar du betingelsene beskrevet på denne siden. Avtalen er mellom deg og C.C Norway AS (org nr: 923 208 933)

Levering

Vi sender til hele fastlandet. Dersom du bestiller før kl. 12 på en virkedag så sender vi normalt samme dag. Ellers sender vi på neste virkedag. Normal leveringstid er 2-4 dager.

 

Dersom det er problemer med bestillingen din, så kan dette påvirke leveransedagen. Eksempel på dette er at hele eller deler av bestillingen ikke er på lager. Du vil få beskjed dersom dette skulle skje. 

Priser

Alle oppgitte priser er inkl. mva og eks. frakt, så sant ikke annet er oppgitt. 

Betalingen
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til deg.

Vi reserverer kjøpesummen ved bestilling. Deretter belaster vi deg når vi vet at vi kan sende deg varene du har bestilt.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til utstedt ved forsendelse av varen. Denne fakturaavtalen inngås mellom deg og Nets, og deres vilkår gjelder.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

Mangler, reklamasjon, angrerett og retur

Du har 14 dagers angrerett fra leveringsdato.

Du må si tydelig ifra til oss via kontaktskjemaet innenfor denne perioden for å kunne benytte deg av angreretten. 

Dersom varene du har besilt er defekt, kan du sende dem tilbake til oss og få pengene tilbake. Ta kontakt med oss før du sender varene, slik at vi kan vurdere om det er en reklamasjonssak. Vi vil be om bilder dersom det er synlig skade på produktene.

Returvarer kan leveres til vårt hentested i Skien. Dersom varene skal sendes må du selv betale frakt for varene som skal returneres. Dersom det er snakk om defekte varer så betaler vi frakten, men ta kontakt med oss først.

Du kan risikere å bli trukket dersom varene ikke kommer tilbake i den samme standen som du fikk dem.

Dersom du har fått en defekt vare, ta kontakt med oss så kundeservice@smileykids.no, eller ved å bruke kontaktskjemaet. 

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.